Alla inlägg under oktober 2012

Av swedenbitch - 14 oktober 2012 00:22

Sitt här å har många tankar som snurrar i huvvet på mig :-/
Vet int vart ja ska börja någonstans :-(

Vill bara få ordning på tankarna å hoppas på det bästa. Jag försöker att rensa huvvet, men det får int alls.
Jag vet varken ut elr in längre. Jag känner mig gammal å grinig.
Ångest över att int gjort något med mitt liv. Men jag ha väl fortfarande saker att se fram emot även fast de int känns så just nu.

Får hoppas att morgon dagen har bättre tankar å att ja slipp dem ja ha nu.
Pöss pöss

Av swedenbitch - 6 oktober 2012 15:50

Jag har inga stora krav på livet, vill bara ha någon att dela livet med. Någon som accepterar mig för den jag är och tar mig för mina fel å brister.

Jag har någon som står mig nära å har en speciell plats, men ja vet att det int kommer att bli vi. Men vad hade hänt om vi hade vågat chansa?

Jag vet vad jag vill få ut av livet och vad jag önskar mig meSt av allt, men att hitta någon som delar samma känslor är fan i mig int lätt.

Jag känner hur djävulen just idag är extra stark och att jag skulle behöva någon vid min sida. Någon som bara finns å lyssnar å tröstar. Varför ska alla känslor komma nu för?

Skiter i det här nu ja...
I dont like this feeling. So f*** of and never ever come back

Av swedenbitch - 3 oktober 2012 22:57

Uppdatera bloggen. Ska väl gö ett försök nu innan de e dags för sängen. Ja jobber å sliter på dagarna å e helt slut på kvällarna :-(

Bli int myck te socialt liv just nu...
Ja försök att hinn me å få iväg nå sms när ja få ti å försöker att se mina underbara när ja ork, hinn å kan...
Men de blir tyvärr allt för sällan :-(
Jag saknar er å ni finns alltid i mitt hjärta. Ja kommer aldrig att släppa er. Ni har en plats hos mig så läng vi e vänner...

De finns dock en person som kommit mig närmare å ja saknar dig. Ja förstår int va som händ mellan oss, men du ska vet att ja saknar å tänk på dig.

Ska väl försök å söv lit nu, så ja ork me jobbe imorrn...

Pöss pöss

Av swedenbitch - 1 oktober 2012 22:42

Det har varit en jobbig dag idag...Förstår int att jag orkar håll mig vaken faktiskt...
Jag är verkligen redo för sängen å de var jag redan vid 7 ikväll...
Men då var man så klart på jobbe...
Men det är så grymt skönt att vara hemma å ligga i sängen med datorn på å teven på i bakgrunden.
Tro nog att de blir sängen snart ändå. Det har varit en jobbig dag, då det var 3 år sedan min pappa lämnade mig i sorg..

Det kommer att ta tid innan jag känner att jag verkligen har gått vidare med mitt liv och känner att sorgen inte är lika tung. 

Imorrn väntar jobbe igen och då blir de fram till 20.15

Vill verkligen att det ska vara nästa vecka nu...


Jag vet int vad jag ska göra med alla känslor som jag har inom mig. Det är så mycket som kulle behöva komma ut, men jag vet int om jag ska släppa fram dem...
De får komma när jag känner mig redo och när jag vet att de finns någon som kan ta emot dem också.
Jag vill inget annat än att ha någon som finns vid min sida när jag mår dåligt och som lyssnar på mig, ger mig en kram och säger att de kommer att ordna sig.

Kärleken har jag lagt på is tillsvidare..
Känner att det inte går riktigt som jag vill...Utan det kom när de kom istället...


Nu blir de sängen och jag hoppas morgon dagen är bättre än idag...

Pöss pöss


P.s Tänker på dig och saknar dig

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards