Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av swedenbitch - 14 oktober 2012 13:37

Ska se te å gö en ny tatuering när ja kom hem. Få hoppas bara han som gjorde min senaste vill gö den andra ja vill ha :-)

Ska fråg han å se va han säg om de. Ja hoppas de gå i alla fall å att han vill gö den på mig :-) Tro de kommer bli jättebra i alla fall :-)
Ha velat gjort den så länge men gjort andra före tyvärr. Men nu jävlar ska de bli av i all fall ;-)

Snart dags för hemresa också :-/ Jobve vänt på onsdag å ja hoppas de gå bra...
Sakner vissa av mina kollegor å min TL.

Näe, duschen nästa å gö sig lit fräsch tro ja
Pöss Pöss

Av swedenbitch - 14 oktober 2012 00:22

Sitt här å har många tankar som snurrar i huvvet på mig :-/
Vet int vart ja ska börja någonstans :-(

Vill bara få ordning på tankarna å hoppas på det bästa. Jag försöker att rensa huvvet, men det får int alls.
Jag vet varken ut elr in längre. Jag känner mig gammal å grinig.
Ångest över att int gjort något med mitt liv. Men jag ha väl fortfarande saker att se fram emot även fast de int känns så just nu.

Får hoppas att morgon dagen har bättre tankar å att ja slipp dem ja ha nu.
Pöss pöss

Ovido - Quiz & Flashcards