Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av swedenbitch - 13 augusti 2013 23:55

Finns i huvvet på denna brud :-/
Tankar som jag int vet vad jag ska göra med. De kommer och det blir jobbigt när de int riktigt vill försvinna...

Fick ett tungt besked i söndags och det är mycke tankar runt detta som snurrar i huvvet. Hur ska jag kunna få de att sluta snurra å kunna koncentrera mig på att få vidare??
Jag försöker att bearbeta allt som händer men det går int.
Jag vill bara gråta, men tårarna kommer int.

Ett tungt besked som har gjort att det har blivit en reva i familjen :-( Denna reva vet jag int om den kommer att kunna lagas :-/
En reva så djup så att den går ända in i själen å river djupa sår :'(

Tankar som snurrar och funderingar kring livet...

Jag vill säga tack till alla mina underbara vänner som ställer upp och lyssnar och finns för mig. Jag vet verkligen vilka som är mina sanna vänner. Min underbara kille ställer upp och finns för mig hela tiden...

Näe, dags å sluta skriva å försöka sova lit..

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards