Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av swedenbitch - 4 augusti 2013 23:00

Så va denna helg över också...
Många som börjar jobba imorgon å själv går ja fortfarande sjukskriven :-(

Är det en vecka till å sen får vi se vad som händer...
Möte med läkarn på fredag, sjukgymnasten på torsdag å sen får vi se vad som händer...

Har haft några bra dagar men kvällarna är värst :-( Värk så ja kräks å de e inge vidare längre :-/
Ska be å få en remiss te smärtkliniken å se va de kan gö fö å hjälp mig...
Psyket å kroppen ork int så myck mer :-(

Men ja ska va gla att ja har mina vänner, min familj å en så underbar kille som förstår verkligen dagar som jag har ont och verkligen ställer upp och finns för mig.

Medicin intagen å träning avklarad för ryggen idag, fast enorma smärtor.
Nu ska ja försöka att sova lit, då jag ska iväg och träffa min syster imorgon.

Ha det bäst alla nattsuddare :-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards