Alla inlägg den 22 februari 2013

Av swedenbitch - 22 februari 2013 23:27

Jag saknar dig mer idag än någonsin :'( Tårarna rinner när jag tänker på dig. Frågorna kommer och svaren får jag aldrig.
Jag vill byta plats med dig och ge dig mitt liv :'(
Jag vill ha dig hos mig och veta att jag kan ringa till dig.
Jag saknar dig så oerhört mycket att det gör ont i mitt hjärta.
Varför lämnade du mig kvar på denna jord? Du var för ung och tiden du hade kvar skulle vi spendera tillsammans.
Vi hade planera för vad vi skulle göra, men det tog ett abrupt slut :'(

Tomheten du lämnade efter dig kommer ingen att kunna fylla.
Saknar dig pappa :'(

Av swedenbitch - 22 februari 2013 22:16

Den var underbar och en sådan upplevelse det var :-) Det kommer jag verkligen gå på flera gånger.
Det var en upplevelse för sig faktiskt.

Jag kände sådan trygghet och sådan närhet av alla som var där förutom av en person.
Jag kommer att gå flera gånger på dessa gudstjänster faktiskt. Det var en upplevelse som alla borde få uppleva någon gång. Jag ska försöka få med en vän till mig på denna gudstjänst också. Får se bara om han vill bara, tvingar ingen faktiskt.

Dagen har varit fylld med glädje å tårar. Men nu e det kvällen å snart dag för sängen.
Hoppas att den blir lika lugn som de senaste kvällarna varit. Snart är det dags för mig att bege mig hemåt och fixa det sista i lägenheten och se till att Marcus får sina saker innan de e dags för mig att flötta ;-)

Puss å kram
Kaipaan sinua <3

Av swedenbitch - 22 februari 2013 18:04

Det har varit en jobbig dag idag :-( Tårarna har runnit å jag har känt mig maktlös :-( Jag vet int hur jag ska kunna hjälpa dig när det känns som att när jag kommer för nära, så drar du dig undan :-/
Det gör ont i mitt hjärta att veta att jag int kan göra mer för dig :-(

Du är en så underbar vän och du har en så underbar personlighet. Du är snäll, trevlig och underbar.
Du är en sann vän och jag vill verkligen inte förlora dig.
Jag vet att du har det jobbigt, men jag kommer alltid att finnas vid din sida, som jag har gjort de senaste 13 åren.
Jag kommer alltid att finnas i vått å torrt för dig.

Ikväll blir de sinnesrogudtjänst i Staffanskyrkan. Det kommer att bli en upplevelse i sig.
Men nu mina kära läsare, ska denna virrpanna ta sig ett bad och sen blir det smörj.

Mitt hjärta finns hos en speciell person. <3

Puss

Av swedenbitch - 22 februari 2013 10:12

Kommer att ges till en av de underbaraste personerna som jag vet å känner :-)
Känslan finns att det kommer att bli att personen skick tebax den, men så läng ja int skriv nån avsändare så bli de nog bra ;-)

Idag blir det nog lugnt tror jag. Fortsätter me mina piller å blir lika rolig i huvve varje gång ;-)

Saknaden efter Gun är stor <3 Hon var en underbar person och hade ett underbart skratt :-) Hon var alltid glad och hade alltid ett leende på läpparna när man träffade henne <3
Det är nu 1 månad sedan denna ängel fick sina vingar <3
Vila i frid fina underbara Gun <3

Nästa vecka flyttar jag :-D Ska bli så underbart skönt å få flytta nu. Det är ett ljus i allt mörker.

Näe, dags å vänt på samtalet från Göteborg :-)

Puss å kram
Du finns i mina tankar, du vet vart jag finns. Du finns även i mitt hjärta <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards