Alla inlägg den 18 februari 2013

Av swedenbitch - 18 februari 2013 23:11

På ren svenska!!! Trodde aldrig att ja skull få höra dedär orden faktiskt :-(
Det sårade mig riktigt djupt :'(

Jag bryr mig om allt å alla, men att få höra att om du bryr dig. Näe du, de går int. De är fan i mig de sista man ska säg. Ja vet int vad ja ska säg elr gö efter å ha hört detta...

Men men gjort är gjort. Många tyck säkert, du kan väl förlåta? Det är det som är frågan. Kan jag göra det??
Får nog sova på saken å se vad som händ imorrn.

Av swedenbitch - 18 februari 2013 17:17

På all jävla skit som kommer från folk. Ja fattar int varför de drar in mig i deras relationsproblem. Vrf ska de va mitt fel för att deras förhållande int håller??
Int ja som e intresserad av personen ifråga. Ja e bara vän å finns där när de behöv prata.

Men nu jävlar får det vara nog!!! Nu blir det att tänka på mig, min familj å mina närmaste vänner <3

Dags å fortsätta städa köket, så ja blir klar någon gång med det.

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards