Alla inlägg den 7 november 2013

Av swedenbitch - 7 november 2013 19:25

E de faen i mig dags å sluta deppq å komma igen...
Fick ny kämparglöd nu på kvällen... Efter å ha legat med huvudvärk från helvete idag, så ska ja ge järnet på jobbet imorrn.
Jag kan inget göra, men en sak kan jag göra å det är å kämpa tills fingrarna blöder..

Jag ger mig int utan fight. Jag tänker göra de bästa av situationen å jag kommer att komma tillbaka stark å självsäker.

Inga fler sura miner, inga fler dåliga dagar, nu jävlar ska bruden tebaka till sitt gamla goa glada jag igen :-D

Imoegon är en ny dag med en möjlighet att träffa mina underbara kollegor på jobbet. Sen svänga förbi Bollnäs å missarna :-)

Jag ser fram emot utmaningen och jag ska gö mitt bästa. Tack alla som har stått ut me mig under dessa dagar då ja mått skit, men denna brud e på väg tillbaka :-)
Med start imorgon :-)

Kvällen blir lugn framför teven. Sen hoppa i sänga å somna med ett leende å vakna med ett ännu större leende

Imorgon börjar fighten på riktigt :-)

Ha de bäst
Miss you so f***ing much ?

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards