Alla inlägg under november 2013

Av swedenbitch - 3 november 2013 15:07

Då e det dags för denna brutta att gå tillbaka till jobbet efter 4 månaders sjukskrivning.
Blandade känslor inför det. Men jag tror att de kommer att gå bra.

Jag kommer att ta en vecka i taget, då ryggen är som den är. Jag tar det som det kommer. Men jag ser fram emot att träffa mina kollegor igen. Har saknat dem å vi har alltid kul tillsammans :-)

Jobbar förmiddag hela nästa vecka och får se hur det går. Jag är som sagt ingen morgon människa, men tror att det kommer att gå bra bara man kommer in i det hela.

Snart dags för mig å bege mig hemåt å fixa inför imorgon :-)

Näe, ha de bästå kommentera gärna..
Puss

Av swedenbitch - 2 november 2013 18:24

Dålig på att komma på rubriker...
Sitt just nu ute i Hedesunda å myser me rcå missar :-)

Dagen ha vart ganska bra...
Fått ett bra besked i alla fall, å de känns som jag är på rätt väg i livet.

Tankarna snurrar å jag försöker att fokusera på de viktigaste...
Mina mediciner gör de int lätt för mig att fokusera då de gör att ja mår sämre till å från tyvärr...

Dåligt fokus och dålig koncentration :-(
Får se hur det går när ja börjar jobba på måndag :-/
Jag ska i alla fall göra mitt bösta och se till att det blir en bra månad å att jag verkligen vill detta.

Nu ska ja fortsätta mysa me missarna och sen bli de nog sänga för min del...

Puss

Av swedenbitch - 1 november 2013 18:25

Har nu gått sedan jag valde en annan väg att gå i mitt liv.
Jag är glad för den väg jag valde å för de människor jag mött.
Några är kvar å några har valt att lämna mig efter vägen.
De som är kvar ser min förändring och hur jag kämpar varje dag.

Tack till er som stannade kvar under min resa och som följer mig på en ny resa genom livet.

Jag valde den svåra vägen att gå. Den som gör att jag varje dag kämpar emot något som jag hoppas att jag slipper ha kontakt med igen. Livet kommer att utvisa vilka prövningar som väntar.

Under dessa år har jag kämpat å jag känner mig trygg och säker. Jag kämpar på emot något som jag vet är svårt och jobbigt. Vissa dagar värre än andra.
Jag känner mig stolt över mig själv och glad över varje beslut jag tar.

Jag har klarat mig såhär långt, så klarar jag nog ytterligare ett tag till.

Ha nu en underbar helg och kommentera gärna mina inlägg :-)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards