Alla inlägg den 27 februari 2013

Av swedenbitch - 27 februari 2013 20:31

Värker och gör ont :'(
Saknaden efter dig är svår och det blir int lättare med tiden heller :-(
De säger att åren läkar alla sår, men detta sår kommer aldrig att läka.
Saknar att höra din röst, prata med dig å vara med dig.
Jag kommer alltid att älska dig, min älskade pappa <3

Ligger här i soffan å glömer på teve. Tankarna skenar iväg och oron för dig finns inom mig.
Jag kommer vänta tills den dagen du hör av dig till mig, men just nu tror jag att vi behöver ett break ifrån varandra. Du vet att du alltid kan höra av dig till mig oavsett vad.

Nu blir de bog sängen snart, ögonen går i kors å ja ser stjärnor.

Puss

Av swedenbitch - 27 februari 2013 08:56

Den var inte lätt kan jag säga, men jag lyckades somna efter ett tag i alla fall
Flytten igår gick väldigt bra faktiskt. 
Det gick fort och smidigt att gå ut allt från gamla lägenheten och in i den nya lägenheten.

Idag blir det en sväng till Bollnäs och hämta det sista innan det är dags för att lämna Bollnäs
bakom mig sen.
Det var blandade känslor att åka ifrån Bollnäs igår faktiskt.
Men det kommer nog att gå bra detta. 

 

Dags för mig att bege mig iväg till Bollnäs och fixa det sista nu.
Sen hem och fortsätta att packa upp mina saker.
Jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra nu.

Jag hoppas verkligen inte att jag kommer att ångra detta nu.
För det vill jag verkligen inte göra. 

Men men, dags å bege sig iväg och se till att fixa det sista nu.
Bloggar eventuellt mer senare ikväll :)
Ha de bäst ikväll och ring gärna :)

Mitt hjärta blöder och värker :'(
Känslan att inte veta vad jag vill är jobbig.
Jag hoppas att mitt hjärta visar vägen 

Ovido - Quiz & Flashcards