Alla inlägg den 5 februari 2013

Av swedenbitch - 5 februari 2013 21:06

Nu har jag gjort 4 dagar av min 8 dagars vecka...
Känns väl sådär, kan jag säga..
Men de e bara 4 dagar till, sen e ja i alla fall ledig i 2 dagar..


Är relativt utvilad..Blev lit slö på eftermiddan idag, men det är som det är.
Kan int va alert hela tiden heller..
Så länge ja e någorlunda pigg när jag kommer dit, så går det ju bra sen också.


De är också 23 dagar kvar innan jag flyttar...
Kanske är dags å fixa flyttkartonger, så man kan hinn me å flyttpacka också..
Känner att de börjar bli dags för det nu..
Jag tyck int om att va ut i sista stund faktiskt. 
De blir så fruktansvärt stressigt då...

Som tur e har jag redan fixat flytthjälp och en som kör, å de känns väldigt bra i alla fall..


Ja har sökt semester, så jag hoppas att jag får den när jag vill..
Drar iväg ens väng då och hoppas på att de int är så kallt bara...
Kom int åk norrut denna gång, utan ja åk söderut faktiskt..
De ska bli lit spännande faktiskt. 

Men man måst se resten av Sverige också, fast jag tyck om Norrland..
Had ja haft ett jobb i norr, så had ja lätt flyttat...


Näe, dags å lägg ner för idag tror ja..
Upp tidigt imorrn å iväg te jobbe igen...


Puss puss

Minä rakastan sinua och minä kaipaan sinua <3<3<3

Av swedenbitch - 5 februari 2013 15:39

Är helt okej. Sovit bra å nu e ja på jobbe å bröker lit.
Ikväll bli de raka vägen i säng när ja kom hem. Upp å jobb imorrn igen.

Får se om ja få en chans å prat me underbaraste ikväll också <3
Saknar hans röst.

Jag har lärt mig att skriva jag älskar dig på finska :-) Minä rakastan sinua <3

Näe, dags å jobb lit så ja få gå hem ;-)

Av swedenbitch - 5 februari 2013 09:02

Tjejen e på g igen ;-) Det känns lit bättre i dag i alla fall. Tankarna finns fortfarande, men jag har fått sovit i alla fall å de e väldigt viktigt för mig.

Iväg å jobba idag igen. Å rocka loss riktigt på jobbe tro ja ;-)
Söka semester å sen boka resa. Hoppas bara att ja får den när jag vill ha den.

Å denna gång åk jag söderut. Åkt norrut förut, men måst kanske se den södra delen av vårat land också ;-)

Å snart är det helg igen :-D Då åk jag till Gävle och är med Kalle <3 Göra han lit sällskap så han slipp vara själv :-( Önskar dock jag kunde gö mer för han.

Miss you honey <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards