Direktlänk till inlägg 28 januari 2016

Denna dag....

Av swedenbitch - 28 januari 2016 09:35

Idag är det min älskade pappas födelsedag.. Han hade blivit 67 år om han varit i livet <3
Det smärtar lika mycket nu som det gjorde då...
Det känns som de blir lite lättare för varje år, men den finns fortfarande kvar oavsett..
Vissa dagar är jobbigare än andra, men det är bara å göra det bästa av dagen...
Vill int ens ha denna dagen i kalendern längre, för de e en tuff dag å kommer alltid att vara.
Sonen fick aldrig träffa sin morfar, men vi kommer att berätta för honom vem som är hans riktiga morfar och vart han finns när han blir större <3

Städar å stökar på hemma medans sonen är på dagis å mannen e på jobbet..
Man får passa på när han är där, för de går så mycket lättare att städa då ;)
Men de e tomt hemma...

En promenad står på schemat idag med, så fort de slutat snö å sonen e hemma från dagis så kommer vi att gå ut en sväng, sen blir de mys resten av dagen <3


Dags å fortsätta me stökandet..
Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards