Alla inlägg den 28 juli 2015

Av swedenbitch - 28 juli 2015 18:46

Nu är det inte många dagar kvar att jobba...
Det är 6 nätter med denna natt...
Det kommer att kännas konstigt att inte gå dit mer, men jag hoppas på att jag får jobba extra där i alla fall :)
Trivs väldigt bra i gruppen som jag jobbar och med de som jobbar där i övrigt :)


Sitter just nu å försöker att komma på något annat vettigt å skriva, men de kommer nog int bli så mycket mer vettigt än detta tyvärr ;)
Ska iväg å jobba om någon timme innan man e ledig :)
Sen blir de jobb i helgen med innan det är dags för sonen att skolas in på dagis. 

Tiden går så fort. Inhandlade regnkläder igår, så de kommer att bli perfekt när han ska vara där å de ska vara ute om de regnar. Ska införskaffa gummistövlar och andra skor åt honom också.

Sånt som han kan behöva när han går på dagis.


När det gäller graviditeten så e vi i v. 7 just nu, å går in i v. 8 på fredag <3

Ska på inskrivning hos BM den 24 augusti så de ska bli spännande :)
Längtar tills det är dags för RUL (ultraljud) vilket sker om ca 10 veckor, så jag hoppas veckorna går fort ;)

Vill se det lilla undret som finns i magen <3 


Näe, fixa lite innan det är dags å gå till jobbet...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards