Alla inlägg den 25 juni 2015

Av swedenbitch - 25 juni 2015 23:24

E sjukstuga här just nu :-(
Maken e magsjuk å sonen med :-/ Hoppas jag slipper detta så e jag nöjd :-)
Hemma inatt med sonen...

Annars går de bra på jobbet :-) Trivs väldigt bra med de ja har jobbat med hittills och jag hoppas jag får fortsätta i höst med.
Matte pluggas vid tillfälle inför högskoleprovet i höst å sen får man se om man kommer in eller inte till våren.

Kalasförberedelserna är i full gång :-) Det börjar närma sig med stormsteg nu. Helt otroligt att våran lilla kämpe blir 1 år <3 Vart har tiden tagit vägen???

Han är och kommer alltid vara våran hjälte å kämpe <3
På onsdag är det dags å ta sista gipset å förhoppningsvis blir de inga fler operationer av hans fötter nu. Ska även hämta ut ett par innerskor till honom då. Han kommer definitivt att börja krypa/gå så fort gipset försvinner :-D

Näe, dags å försöka sova lit...
Ha de bra alla läsare :-)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards