Alla inlägg den 30 april 2015

Av swedenbitch - 30 april 2015 23:28

Härde av mig till bostäder tidigare denna vecka ang våran beställning av tvättmaskin å torktumlare. Då vi inte hade hört någonting på det sedan vi beställde det i början på månaden.

Så igår kom tvättmaskinen å torktumlaren :-) Elektrikern var här å kopplade in den å fixade elen i badrummet. Sa till min man att rörmokarn kommer inte denna vecka så vi bokade tid i tvättstugan. Men så i dag så kom han :-D
Så nu e det äntligen klart :-) Så skönt me tvättmaskin, torktumlare å dessutom diskmaskin i lägenheten :-D

Snacka om lyx alltså :-) Men de känns så himla skönt å kunna tvätta hemma istället för å springa till huset mitt emot för att göra detta. Inte alltid man kan få tvättid när man verkligen behöver. Så nu kan vi tvätta hemma istället.

Dagen har varit tuff i övrigt :-/ Har haft en sådan himla värk i den så ja knappt kunnat hålla i sonen :-( Det har varit olidligt att röra sig men har gjort det ändå för jag vet att någon läkare någon gång har sagt att man ska röra sig även fast man har ont :-/ Men men, får hoppas på att de släpper till imorrn då det är storstädning av lägenheten. Å rensning bland sonens kläder :-)

Men nu blir de å försöka sova lite å hoppas på att ryggen e bättre imorrn

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards