Alla inlägg den 4 mars 2015

Av swedenbitch - 4 mars 2015 18:51

Idag är tredje dagen som vi provocerar sonens mage med mjölk...

Det hela går väldigt bra. Inga synliga symtom eller andra symtom för den delen heller :D
Så jag känner mig riktigt nöjd. Men han får ½ matsked i morgonvällingen och sen inge mer på hela dagen..
Ska börja försiktigt, så vi kommer kanske att öka till helgen alt nästa vecka beroende på vad läkarn säger. 


Har börjat putsat lite fönster idag, så det inte ska bli så mycket när det är dags att flyttstäda.

Ska försöka att städa balkongen imorgon som jag hade tänkt att jag skulle göra idag, men de blidde int så ;)
Men de är långt kvar innan det är dags också, men innan dess så ska de fixat å donas innan. 
Ska till Bollnäs å hämta nycklarna om 1 ½ vecka också, så det är inte så lång tid kvar efter det...

Har i alla fall ordnat med lastbil å en förare som är snäll å ställer upp :)
Evigt tacksam för det...
Blev lite som de blev med det innan, men de ordnade sig. Tur man är handlingskraftig i vissa stressade situationer haha
Annars e jag inte stresstålig alls...
Det är något som varken jag mår bra av fysiskt eller psykiskt :/
När vi väl flyttat till Bollnäs blir de å ta tag i träningen på allvar.. Då blir de långa promenader och maten kommer dessutom att förändras. Ska försöka att ändra lite på det nu också men vi får se hur det går med det.


Kommer inte att blogga så mycke nu heller, då jag har fullt upp på dagarna med saker som ska göras innan det är dags att flytta...

Teve å sen sänga å hoppas på en lugn natt...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards