Alla inlägg den 14 februari 2015

Av swedenbitch - 14 februari 2015 21:41

Idag satte jag igång med klädkammaren å började packa å rensa i den..

Mycket att gå igenom och som ska antingen kastas, sparas eller skänkas bort..
Hittade en kartong med diabilder (90 - talet kom å knackade på dörren haha)

Bilder från när jag var liten, pappa var ung och mina syskon.
Min pappa reste mycket på motorcykel igenom bl.a Europa och Mellanöstern :)
Så det kommer att bli spännande å se vad han tog för bilder :)

Dessa diabilder ska göras om till digitala foton om det går. 
Å jag hoppas verkligen att det går, för det är minnen i dessa kort :)
Diabilderna kommer självklart att sparas :D
Även om de blir digitala...
Ska fortsätta med klädkammaren imorgon och ev ta lite saker som står under 

trappen å kolla på...
Kastas, sparas elr skänkas e de tre kategorier som finns här just nu ;)
Mycke som man samlar på sig under åren...
Mycke minnen i sakerna också :)


Längtar efter flytten nu..
Är så less på grannarna så det är fruktansvärt..
Förstår inte hur de kan väsnas å himla mycket som de gör..
En liten hund som skäller å som dessutom får vara själv längre perioder, vilket inte är bra..
Men jag skiter i grannarna i den mån jag kan..
Hunden är det synd om..
Speciellt när det är lägenheter emellan där hunden bor å vi..
Men vi kan ändå höra hunden...
Det är helt sjukt...


Liten har haft feber större delen av dagen idag :(
Han blev vaccinerad igår så det är nog den som gör det..
Sen har vi även sett begynnelsen på en liten tandsing i nedre käke också..
Så den kan säkert ge feber med...
Inte lätt å vara liten <3


Alla hjärtans dag idag...
Å vi firade med en underbar middag som mannen lagade <3

Ryggbiff, hasselbakspotatis å rödvinssås mums <3

Åt så magen hade 4 hörn när de var klart ;)


Näe, lite teve alt lite diablo innan sängen kallar...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards