Alla inlägg den 18 november 2015

Av swedenbitch - 18 november 2015 09:59

Å jag ska försöka att printa ner lite ord här också..
E inte lika aktiv som jag har brukat vara, men det beror på att det är så mycket annat som händer och sker just nu i mitt och familjens liv som gör att man lägger denna på sidan en sväng...

Idag e det dags igen för att försöka sig på att klara provet. Det får bära eller brista helt enkelt. Kan inte göra med än att försöka i alla fall..
Sen får man se hur det går helt enkelt. Kan inte läsa så mycket mer heller, då jag har läst miljoner gånger känns de som redan, men men bara å vänta å se hur det går...

Sen imorgon är det dags för en sväng till ortopeden igen.. Dags å byta gips. Sonen blev gipsad förra gången vi var ner till ortopeden pga att de behöver rikta ut hans vänster fot lite mer, men inget som han stör sig på :)
Han kryper runt ändå å verkar vara så himla nöjd med livet <3
Sen får vi väl se hur många gipsningar till det kommer att bli, men de som blev sagt vara ett par 3 veckor i alla fall, så november månad ut...
Efter det får vi se vad som händer..


Nu är det inte långt kvar till jul heller :D Längtar som bara den :)
Sonens farmor från Skåne kommer upp, sen kommer min mamma å hennes man hit och firar jul med oss <3

Det kommer att bli underbart å ha lite folk här på julafton :)
Längtar som sagt som bara den :D

Näe, dags å förbereda sig för dagens prov...
Ha de bäst..
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards