Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av swedenbitch - 4 oktober 2015 09:46

Då har det varit min tur att bli förkyld efter att min man och son varit förkylda. Sonen är dock hostig fortfarande men det är så mycket bättre än vad det var för 1 ½ vecka sedan...

Varit på dagis hela veckan å de har gått bra :) Inga fler förkylningar nu tack..
Har varit hemma från jobbet torsdag och fredag pga att jag inte har kunnat pratat nått. Rösten försvann på torsdag morgon :/

Helgen har jag varit ledig så nu förbereder jag mig för en 6 dagars vecka...
Men det kommer nog att gå bra. Ska inte jobba så jobbiga pass, men det kan vara jobbigt för en del att jobba 6 dagar.
Men det är bara 1 vecka så de kommer att gå kanon :)

Har pluggat å pluggat nu dom dagarna som jag varit hemma från jobbet. Det har gått både bra å dåligt. Har idag gjort två tester å blev godkända på dem båda :D 
Så det går verkligen framåt å jag känner mig verkligen taggad som faen :D
Men jag känner mig dock nervös inför slutprovet som ska göras som man ska bli godkänd på också, så jag hoppas att jag fixar det med, när det väl är dags.
Slutproven å halkan kommer att bokas nästa torsdag, så jag hoppas verkligen att jag klarar av den..


Lite nervöst e det ju att de inte ska gå lika bra som det gör hemma, men det kommer nog att gå kanon. Så länge jag inte stressar upp mig så ska de nog bli bra.
Men den dagen den sorgen som de heter..

Blir å plugga lite mer idag å sen blir de å mysa me sonen <3


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards