Alla inlägg den 14 januari 2015

Av swedenbitch - 14 januari 2015 21:26

Å de e jobbigt å se hur han mår just nu :(
Han har väldigt ont i munnen till å från och det gör ont i en att se hur ont det gör...
Men de är nog inte långt kvar innan de tränger igenom nu....
Hoppas att de inte gör allt för ont på honom bara...

Just nu så sover han lillkorven våran <3

Imorgon e det dags å inhandla en ny flaska till honom för det är dags för välling nu :D
Liten börjar som sagt bli stor :)

Tog en promenad hela familjen idag :)
Skönt väder ute för en promenad faktiskt. Imorgon blir de en sväng å handla som sagt å då blir de hela familjen som åker :D
Sen är det lugnt resten av veckan...
Inga måsten förrän ev nästa vecka, så de blir å ringa några samtal imorgon för att få reda på om jag ska iväg nästa vecka eller inte..
Känns lite som att de inte riktigt har koll på läget i Sandviken faktiskt. 

Så ja känner mig inte så himla motiverad till att börja rehabiliteringen :/
Så just nu känns de som de kvittar, men får ta å sova på saken tror ja...

De kommer nog bli tidiga kvällar resterna vecka om jag får bestämma, för de känns som jag inte har sovit på 1 vecka :( Men så är det nog att vara småbarnsförälder ;)
Jag älskar min son och man över allt på jorden, å längtar tills han sover hela natten lång :D
Vilket han gör ibland faktiskt, men inte när jag vill sova hela natten hihi

Näe dags å avsluta kvällens inlägg med följade ord:
Mina vänner och min familj är mina stjärnor.
De lyser på natten och på dagarna finns de där på himlen, osynliga och långt borta, men ändå så nära <3


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards