Alla inlägg den 26 januari 2015

Av swedenbitch - 26 januari 2015 21:23

Å vi har varit på 2 promenader idag :D
Helt otroligt faktiskt. En sväng imorse, då vi valde att åka ut på e-center en sväng å sen efter lunchen blev de en 

sväng ner på stan, då jag behövde nya byxor å sonen behövde mat :)


Å vill ni veta en sak... Jag har gått ner 2 storlekar sedan sonen kom till världen :D
Gissa om jag blev lycklig över att ha gått ner ytterligare :D :D :D
Det känns så himla motiverande till att fortsätta faktiskt. 
Jag kommer att fortsätta med mina promenader och även försöka att lägga om kosten på ett bra sätt.
Äta mer grönsaker och mer nyttigt kanske, å unna sig något gott till helgen istället.
Får se hur bra de går ;)

Men har man bara bestämt sig så e det bara å köra på som faen :)

När det blir sommar så kan man köpa sig en cykel å cykla lite istället. Men jag har inget emot mina promenader alls faktiskt. Det är väldigt rogivande att bara ta med sig sonen å lägga han i vagnen å bege sig ut. Det är som om alla bekymmer å måsten bara försvinner för stunden. Jag mår väldigt bra av att vara ute dessutom så detta kommer jag att fortsätta med. 


Vi söker vidare i Gävle å letar efter lägenhet å hoppas att vi hittar någon snart...
Det börjar bli lite för bråkigt häruppe å de e inte samma känsla att bo här i området som vet var när man flyttade hit i februari förra år. 


Men det kommer att bli bra detta när det väl är klart...
Snart dags för en tur ner till Gävle också, för att träffa syster en sväng å sen ska vi även åka å hälsa på morfar å gammelmorfar <3
Min morfar och sonens morfar <3
Tända lite ljus å prata lite Saknaden efter pappa är fortfarande stor...

Näe, dags för lite mys innan sängen kallar...
Puss

Av swedenbitch - 26 januari 2015 00:15

Sen är det dags för möte...
De kommer bli en nervös förmiddag..
Man hoppas innerst inne att de ska gå vägen för en.
Men jag har ställt in mig på ett annat
svar för att inte bli besviken...

Men de kändes bra när jag hade kontakt med henne i alla fall...

Liten har feber pga tänderna :-( Tycker så synd om honom..
Jobbigt å se han må dåligt å ha ont :-(
Resten av veckan e ganska lugn...
Imorrn blir de en sväng ut å handla lite å sen blir de nog lugnt.

Förhoppningsvis har liten en lugn dag.
Fick besök av mormor å morfar B idag
:-)
Liten var trött innan de kom, men sen blev de fart på honom när de var här...
Blev en promenad i de vackra vädret å
liten somnade direkt <3

Nu e det dags för sänga en sväng...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards