Alla inlägg den 17 maj 2014

Av swedenbitch - 17 maj 2014 08:57

Känner jag en enorm saknad som jag inte känt på väldigt länge :(
En saknad som alltid kommer att finnas med mig..
Saknaden efter min älskade pappa :'(

 

Han lämnade livet för tidigt och det smärtar fortfarande

efter alla år :(
Det har snart gått 5 år sedan han lämnade oss i saknad...

Saknaden blir starkare genom att jag är gravid också...
Min son kommer att veta att han har en morfar som är en ängel. 

Sen kommer han alltid ha en morfar :)


Men min älskade pappa kommer alltid att finnas med mig

så länge jag lever.
Ingen kommer någonsin kunna ta hans plats.
Han finns alltid med mig, varje dag på året.
Vissa tider är jobbigare än andra....
Jag är tacksam för alla människor som finns runt mig

och som stöttar och finns där...


Jag kommer fortfarande ihåg dagen då jag fick reda på att han hade gått bort :'(
Det var den värsta dagen i mitt liv :(

Dags att ta en tur till graven och sätta en blomma och prata lite med han kanske.
Många anser säkert att det är fel, men det är min pappa och kommer alltid vara <3

Älskar dig pappa

 

RIP Gunnar Ligné 1949-2009 RIP

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards