Alla inlägg den 9 mars 2014

Av swedenbitch - 9 mars 2014 18:21

Då är det äntligen dags att åka till Hudik en sväng :)
Har längtat efter denna dag så himla länge nu att jag int trodde den skull komma :)
Men nu e den äntligen här :D

Imorgon ska vi få titta på den lille för första gången :)
Spännande :)
Vet int om jag komma att kunna sova inatt elr om jag kommer att somna å vakna tidigt som faen imorgon istället..
Haha nerver vettni 


Annars så e det ganska bra här. Lever å frodas hela tiden :)
Helgen har varit bra och jag ska int klaga över den.

Ny vecka dessutom nästa vecka å då kommer även nya möjligheter och bekymmer, så de som har varit de lämnar jag å går vidare med mitt liv.


Ska förbi jobbet en sväng nästa vecka också, men det kommer efter både en resa till Hudik å en resa till Sandviken/Gävle.

Mycke som händer nästa vecka, men jag ska försöka att hinna med å blogga lit också ;)


Men men, dags å fixa lit me maten å sen slöa framför en film resten av kvällen..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards