Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Tröttare än tröttast

Av swedenbitch - 24 juni 2014 21:38

Ikväll är jag verkligen trött..
Ligger redan i sänga då jag int orkar håll mig vaken knappt...
Ska försöka printa ner lit i alla fall...

Vart en lång dag med samtal åt både höger å vänster känns de som, men de löste sig på bästa sättet i alla fall å sen var de dags för att åka till Hudik å träffa läkarn..
Gjorde ett tillväxt ul och allt såg bra ut :)
Bebisen mådde bra i magen och inget var fel där...

Samtalet gick som det gjorde...
Jobbigt, men det kommer att gå bra ändå :)


Blodtrycket ligger fortfarande lite högt, men förhoppningsvis går det ner med hjälp av medicinen. 
Bltr kontroll 2 ggr i veckan, så de blir mvc på torsdag igen för kontroll.
Kommer bli mycket sådant nu innan det är dags för bf.
Tillbaka till Hudik för tillväxtkontroll om 2 veckor å detta pga blodtrycket.
Känns ändå skönt att de har koll på en och följer en noga. 'Foglossning, foglossning och åter foglossning...
Känner av det mer å mer nu än vad jag gjorde i början, men tror mycket kommer från ryggen också.

Men det är snart över å förhoppningsvis så blir jag bättre efter bf i alla fall...


Min underbara sambo följde självklart med till Hudik och var ett enormt stöd idag <3
Han är värd sin vikt i guld den mannen. Jag älskar han så oerhört mycket och vi ser båda fram emot att få bilda familj och se våran son växa upp :)
Jag hade inte klarat detta utan honom...


Näe, dags å stänga på en film å somna till tror ja..
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards