Alla inlägg den 27 maj 2014

Av swedenbitch - 27 maj 2014 09:17

Står på dagens schema efter FUB:n :)
För imorgon är det dags att påbörja flytten och då kan det vara skönt om det är lite som är klart i alla fall och man slipper göra allt sista dagen innan man flyttar ;)

Måst va lit smart ibland.. haha

De händ int ofta att ja e de, men när jag väl e det så bruker de bli bra :P


Ska bli härligt när allt är klart och att man får en nystart med ny lägenhet, dessutom renoverad och med kärleken och den framtid som vi ska dela tillsammans med våran son <3

Det kommer att bli så mysigt :) Längtar som fan till flytten nu, då den är så pass nära å sen längtar jag som faen efter våran son som jag gärna vill ska komma nu hihi

Men det är väl bäst att vänta de månader som är kvar...
Int lång tid kvar nu :)

Nästa vecka blir de å resa lit också...
En sväng till Hudik, sen ev Gävle å sen Ljusdal, kanske...
Får se om jag orkar å hinner med allt som ska se...


Snart dags å bege sig iväg på FUB och prata förlossning ;) 
Det ska bli en spännande upplevelse, då jag är rädd för den :/ 
Men jag hoppas att de kan bringa lit ljus över det hela i alla fall...


Ha de bäst å invänta bilderna från nya lägenheten som kommer att komma när allt är klart där ;)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards