Alla inlägg under januari 2014

Av swedenbitch - 11 januari 2014 22:56

Jag är stark och jag är självsäker. Jag vet vart jag står och vad jag vill.
Det som har varit har varit och det är bara att blicka framåt. Jag är glad att kunna röra mig fritt utan att vara orolig att du ska stå där.

Ser fram emot detta år med mycke spännande som händer....
De som finns å står vid min sida är de ja vet stannar kvar.
Många har kommit å gått i mitt liv, men de är några som stannat kvar och de är guld värda <3
Tack för att ni finns och för allt ni gör.

Sjukskrivningen är förlängd till mars pga smärtor i höften. Inget som jag skulle vilja ge till min värsta fiende ens.
Jag hoppas det släpper å att jag ev kan få njuta lit av detta...

Näe, dags å dra täcket över huvudet å sova lit...
Puss

P.s Miss you

Av swedenbitch - 7 januari 2014 21:40

Som kommer i tid å otid...
Så mycket som bubblar inom en och frågor å tankar på livet.

Det är int lätt jämt tyvärr. Men jag försöker att kämpa på så gott jag kan. Jag tar en dag i tagit och hoppas på det bästa.

Jag ser fram emot att bli mamma och allt runt det :-)
Det jag tycker är tråkigt är att min pappa inte kommer att få uppleva detta. Han var min ledstjärna och min trygghet.
Jag vet att han å jag inte drog jämt hel tiden
men han fanns där och lyssnade. Han visste saker som en annan inte visste att han visste.

Ibland önskar jag att jag kunde få en dag till med honom. En dag då vi bara satt och pratade och skrattade tillsammans.
Jag saknar dig så mycket pappa. Du är och kommer alltid vara min pappa <3

Är sjukskriven nu pga ryggen och höften. Ska även tala med min läkare på torsdag för att se hur vi ska gå vidare. Jag hoppas de kan hjälpa mig.

Nu bli de teve en stund innan det är dags för sängen..
Puss

Av swedenbitch - 4 januari 2014 19:09

Å ja sitt i fåtöljen å glömer på film :-)
Ätit tacos å myst lit...

Blir film hela kvällen innan det är dags för att krypa ner under täcket.
Livet det flyter på å jag försöker att ta in all information å läsa av alla signaler som kroppen sänder just nu.

Det är mycket som händer och mycket som man är sugen på och inte sugen på.
Har märkt att även färsk pasta inte går bra. Men lasagne fungerar väldigt bra :-)

Blir en sväng till Gävle nästa vecka också. En tur dit å bråka lit me mina fina vänner å stöka runt i lägenheten lit.

Mycke som ska planeras just nu och mycket som ska ske innan lillen kommer.
Många besök hos läkare å bm kommer det att bli också. Ska tillbaka till rehab i mars samma månad som det är dags för första UL. Får se vilken dag det kommer att bli å om de blir i Gävle elr Hudik.

Fortsatt sjukskriven å de kommer jag nog att vara ett tag också tyvärr :-/
Ryggen å jag är inga vänner just nu å inte mina höfter å jag bröker med...

Näe, fortsätta glöma på film
Puss

Av swedenbitch - 3 januari 2014 22:25

Å mitt första inlägg för i år.

Detta kommer att bli ett spännande år.
Mycket som kommer hända i år. Både bra saker och dåliga saker.

Just nu är jag sjukskriven till den 14 januari pga ryggen. Denna ständiga plåga som påminner sig själv titt som tätt :-(
Ska ringa läkare på tisdag och prata me dem om ev vidare sjukskrivning.

Jag har även funderingar på å börja sticka/virka just för att ha något att göra på dagarna när jag går hemma.

Just nu sitter jag i en fåtölj och kollar på film. Blir å åka till Gävle en sväng nästa vecka å fixa lite.

Näe, dags å titta vidare på filmen..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards