Alla inlägg under juli 2013

Av swedenbitch - 25 juli 2013 01:48

E det dags för några underbara dagar :-) Ska bli så kul å ja längtar så mycket...

Men först ska ja försöka få lit sömn tro ja :-/ Den verkar vara bortblåst tyvärr :-( Trött å less på att int kunna sova på nätterna.. Ska ta ett snack me läkarn när de e dags å prat me han igen. För detta funk int..
Får ja int sova så bli de svårt att va trevlig på dagarna också tyvärr :'(
Många som får lida för detta tyvärr...
Jag tycker synd om de som måst va me mig när ja e trött å slut i både kropp å huvve :-(

Men nu ska ja försöka sova lit..
Kort inlägg idag..

Puss

Av swedenbitch - 23 juli 2013 22:46

Upp å ner just nu :-/
Har en konstig känsla i magen å huvvet e int me för fem öre :-(

Händ myck som man ska hinn me å det är int bara de heller. Läkarbesök å sjukgymnasten vill träffa en också...

Ska även försöka hinna träffa finaste så mycke som möjligt också. Så hur ska man kunna hinn me allt??

Jag vet int hur jag ska ork me allt. Dessutom så mår ja själv int bra :-/
Haft någon som sparkat mig på njurarna idag :-( Så ryggen har verkligen klagat kan ja säg :-/
Snedställning i ryggslutet, då ja legat konstigt inatt. Men de blir nog bra te slut.
Ska glöma på teve te ja somnar...

Ha de bäst

Av swedenbitch - 22 juli 2013 21:20

Samma problem :-/
Sover dåligt fortfarande. Fick 4h sömn inatt igen :-(
Hur länge ska detta fortgå egentligen? Kommer vara helt förstörd innan detta är över.

Vill ha slutet på denna vecka. Det kommer att bli en bra vecka detta tro jag :-)
Sen nästa vecka kommer också bli bra :-)
Bara sömnen kommer tillbaka så ja slipper va trött å grinig hela tiden :-/ Det är nått jag int orkar med faktiskt.

Jag har haft turen att träffa en underbar människa som älskar mig för den jag är. Jag älskar honom oerhört mycket. Det är äkta kärlek mellan oss. Jag saknar honom varje dag. Jag tänker på honom hela tiden.

Mina vänner finns för mig å jag vet vilka som är mina äkta vänner. Ni är guld värda ? Tack för att ni finns :-)

Dags för en kopp te å sen krypa upp i soffan å glo på teve en stund.

Puss

Av swedenbitch - 21 juli 2013 21:16

Å en ny vecka me nya möjligheter börjar te veckan.
Får hoppas sömnen kommer tillbaka å att jag får en hel natts sömn.
Tro de eventuellt blir lättare te helgen då ja får min sängram, så ja slipper krypa omkring på golvet. Ska även hämta mitt soffbord :-)

Snart har ja ett hem å de kommer kännas bra. Ska även hämta mina andra saker. Så jag får mitt avslut någon gång.

Har den bästa hos mig nu :-)
Så underbart å ha han nära. Är lika kär fortfarande :-)
Njuter av varje stund vi har tillsammans :-)

Nu bli de teve en stund å sen bli de sänga tro ja..
E helt slut.

Puss

Av swedenbitch - 20 juli 2013 19:16

Är de nått som man måste ha elr?? Kan man int leva utan den?? För om de gick så skull de va bra tyck ja.
Har fan int sovit en hel natt än :-/
Är som en vandrande zombie och ögonen är så trött å huvvet e faen in me för 5 öre :-(

Ja fick 4 h sömn inatt.. Alldeles för lite :'( Jag vet int vad ja ska gö för att kunna somna.
Någon som har nått förslag?? Börjar fundera på om jag ska ta fram stekpannan elr springa in i väggen me hövve före.

Men men, få nog sova när det är lugnare för mig. Jag få väl annars börja sova i badkaret. Fylla de me vatten först å sen hopp ner å hoppas på att man slappnar av där...
Tur så funk in min propp så bra, så de rinner ut vatten hela tiden faktiskt :-)
Men nu ska ja nig försöka mig på att ta en promenad å se om de kansk kan gö så att ja kan sova inatt.

Har dessutom hittat mun själsfrände :-)
Puss

Av swedenbitch - 20 juli 2013 00:46

Att ja träffade dig tidigare. Att vi hade planer på att flytta ihop och leva ett liv tillsammans.

Du gör mig verkligen hel och du får mig att må bra. Du förstår när jag mår dåligt. Du stöttar och finns där i alla lägen. Du är det bästa som finns. Jag älskar dig så oerhört mycket.

Dagen idag då, då har ja tvättat, hämtat medicin, vart me grannen, träffat underbaraste men ingen sömn :-/
Fick 3 h sömn inatt. Men det är för lite. Jag förstår int att ja orkar va vaken. Nu bli de å försöka att sova lit.

Puss

Av swedenbitch - 17 juli 2013 23:08

Verkar det som att de händer något från sjukvården i alla fall.
Kontakt med ett team på hc som består av; sjukgymnast, läkare, arbetsterapeut och paykiatrisjuksköterska. Får verkligen hoppas att de kan hjälpa mig med de ja behöver nu.

Fortsatt sjukskriven tyvärr :-/ Möte med läkarn igen i augusti. Får se om de blir förlängning elr inte, men som de verkar så blir de nog så.
Fortsätter me mina mediciner och hoppas på det bästa nu i alla fall :-)

Min älskling kom hem idag :-) Lyckad blev total när jag fick höra hans röst igen. Är så lycklig att ha han i mitt liv. Han är det bästa som hänt mig. Han stöttar å står ut me mig... Han måst ha en ängels tålamod.

Har tvättat nu på kvällen...
Skönt när det är klart i alla fall. Ska kanske åka bort en sväng på fredag. Skulle behöva komma bort en sväng känner jag. Släppa alla måsten en stund och bara vara. Men får se hur de blir...

Svårt med sömnen ikväll igen :-(
Börjar bli jobbigt å inte kunna slappna av på kvällarna/nätterna...
Oro å ångest inför framtiden kommer upp på kvällar/nätter. Jag försöker att slå bort tankarna men det är int så lätt...
Suget är också starkare på kvällarna... Men jag kämpar emot. Ska försöka att sova lit ändå..

Lägga mig i sänga å hoppas på de bästa...

Puss

Av swedenbitch - 16 juli 2013 22:07

Nu istället för om 60 år :-(
Jag orkar int me mig själv längre å ja förstår int att folk ork me mig heller...

Sovit dåligt, ätit dåligt å dessutom värk, värk å åter värk...
Oavsett vad jag gör, så har jag ont :-/
Hade en date me läkarn idag...
Sa som de va å förklarade varför ja hamnade på akuten i början på månaden.
Medicineringen är ändrad igen... Vet int vilken gång i ordningen det är nu. Men har 4 olika ja äter nu, istället för 6 st som ja hade tidigare, men de blir mycke ändå :-/
Fortsatt sjukskriven å vidare utredning. Möte me en koordinator imorrn å läkarn på BC också.

Har som sagt snart klippkort på HC ;-) Känns som man e där varje dag ju...
Imorrn blir de två turer dig...

Saknar mitt hjärta väldigt mycket...
Han har semester å njuter för fullt av den :-) Han får ju gö de han älskar mest, å de e å åka hoj :-D Tänk om man fick sätta sig på en hoj å bara åka iväg... Vilken känsla de skull va alltså :-)

Näe, nu säger ja upp mig för ikväll..
Söv gött alla nattsuddare ;-)
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards