Alla inlägg under januari 2013

Av swedenbitch - 13 januari 2013 03:00

Va e det :-/ Min sömn e då borta i alla fall :-( Klar vaken å tankar som snurrar :-/
Jag hoppas verkligen att min sömn kommer snart, så ja får sova några timmar i alla fall. Känner att kroppen är trött, men kan int sova.
Ska glöma på teve så sömnar nog ja snart ska ni se

Av swedenbitch - 12 januari 2013 16:08

Idag blir de bara å slöa hela dagen. Tänker int göra mycke idag faktiskt. Vila upp mig så ja ork bröka på jobbe nästa vecka ;-)

Hämtat mina träningskläder, så nu bli de fart på den fronten också. Träna å sen se te å skaffa en PT tro ja, men de få bli när jag flyttat tro ja...

Har en känsla i kroppen som ja int blir av med :-/ Kan int sätt fingret på't heller :-/
Störande om faen, men va göra.

Lit teve å sen blir de å ev plugga lit, om ja ork vill säga. E trött i skallen å ork int me mig själv idag :-(

Av swedenbitch - 11 januari 2013 17:34

Har sagt upp min lägenhet idag :-) Lit vemod i hjärtat fick jag faktiskt :-/ Tyck ju om min lilla lägenhet som ja har :-( Förstår int hur detta ska gå :-/

Men det blir nog bra te slut.
Ledig i helgen å de blir lugnt. Planering inför flytten står på schema. Å hur allt ska bli när man väl flyttar. Företag å ringa å bröka me å flyttanmälan hinn ja me att göra, men ska kom ihåg å gö de me. Bara snurr i huvvet just nu, då det är myck å tänk på :-/ Jobb å skola så de blir lit å ändra me där också, speciellt skolan. Då ja läs i Bollnäs idag å måst se om de har plats för mig i Gävle. Ska ta reda på det när de bli vardag.
Tar å fixar ett gymkort när ja flytt te Gävle å tar tag i min träning mer på allvar då. Får se hur mitt schema ser ut för februari om det är mycke konstiga tider, elr om de blir en bra månad :-)

Nu bli de slö framför teven en stund.
Tänker på dig å saknar dig <3

Av swedenbitch - 11 januari 2013 17:33

Har sagt upp min lägenhet idag :-) Lit vemod i hjärtat fick jag faktiskt :-/ Tyck ju om min lilla lägenhet som ja har :-( Förstår int hur detta ska gå :-/

Men det blir nog bra te slut.
Ledig i helgen å de blir lugnt. Planering inför flytten står på schema. Å hur allt ska bli när man väl flyttar. Företag å ringa å bröka me å flyttanmälan hinn ja me att göra, men ska kom ihåg å gö de me. Bara snurr i huvvet just nu, då det är myck å tänk på :-/ Jobb å skola så de blir lit å ändra me där också, speciellt skolan. Då ja läs i Bollnäs idag å måst se om de har plats för mig i Gävle. Ska ta reda på det när de bli vardag.
Tar å fixar ett gymkort när ja flytt te Gävle å tar tag i min träning mer på allvar då. Får se hur mitt schema ser ut för februari om det är mycke konstiga tider, elr om de blir en bra månad :-)

Nu bli de slö framför teven en stund.
Tänker på dig å saknar dig <3

Av swedenbitch - 11 januari 2013 17:32

Har sagt upp min lägenhet idag :-) Lit vemod i hjärtat fick jag faktiskt :-/ Tyck ju om min lilla lägenhet som ja har :-( Förstår int hur detta ska gå :-/

Men det blir nog bra te slut.
Ledig i helgen å de blir lugnt. Planering inför flytten står på schema. Å hur allt ska bli när man väl flyttar. Företag å ringa å bröka me å flyttanmälan hinn ja me att göra, men ska kom ihåg å gö de me. Bara snurr i huvvet jus

Av swedenbitch - 10 januari 2013 09:40

Jaha, dags å åk igen :-) Jobb för 7:e dagen i rad, sen e ja ledig i 3 dagar. Elr ledig e ja int heller, massa annat som måst göras tyvärr :-/

En sväng te läkarn imorse. Inga glada besked där int. Men va göra.

Nu börjar allt stökande runt flytten å ske också. Fixa en massa innan ja flyttar, ringa runt, fixa lådor m.m
Ja hatar verkligen å flytta, men de e så grymt skönt när allt är klart faktiskt.

Mina underbara vänner, ni få ha lit förståelse om ja int svarar på era mess elr meddelanden på fb på en gång. Då ja jobbar å sen stökar hemma.
Dagen består i att bröka me bästa TL ;-)

Av swedenbitch - 9 januari 2013 08:00

En glad nyhet :-) Ni som följt mig har kanske int förstått om ni int läst mellan raderna, men jag ska flytta. Jag ska lämna mitt älskade Bollnäs och flytta till Gävle :-)
Fått lägenhet och allt ser ljust ut.

Kommer jobba kvar där jag jobbar nu och pendla, vilket jag redan gör, så ja e van. Jag flyttar för att komma närmare min familj och mina vänner. Kommer sakna Bollnäs å de vänner jag har här, men som tur är går det bra med tåg så ja kommer att hälsa på dem.

Det finns en speciell person som jag kommer sakna lit extra som bor i Bollnäs, men ja vet att vi kommer vara vänner länge :-)

Nu sitt ja på bussen å e på g te jobbe. Dagen började inge bra, men får hoppas den blir bättre.
Saknar dig å jag tänker på dig <3

Av swedenbitch - 8 januari 2013 09:00

I mitt liv var när jag träffade dig :-) Du kom in å jag kände något som jag inte känt förut.
Titta in i dina underbara ögon och såg både värme, kärlek å trygghet.
Jag glömmer aldrig den dagen.
Kommer ihåg första kramen. Jag vilke inte släppa taget om dig.
Jag kände att jag hade hittat någon som tog mig för den jag är.

Å så lit annat också ;-)
Sovit rätt okej inatt, int allt för dåligt. Tankarna har dock snurrat inatt med. Oron kryper i kroppen. Känner mig maktlös över att jag inte kan göra mer för dig.

Snart dags å bege sig till jobbet och bröka lit. Får hoppas koncentrationen är bättre idag. Å att det framför allt är lugnt på jobbet.

Näe, gö sig redo å sen bege sig iväg...
Tänker på dig å saknar dig

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards