Alla inlägg den 18 september 2012

Av swedenbitch - 18 september 2012 15:31

Ibland funderar jag på om jag har tagit mig vatten över huvve... Jag ska jobba samtidigt som jag ska läsa på högskolan...Hmm...

 

Jag hoppas verkligen att det går som jag vill nu...Vill verkligen fixa detta så jag kommer in på min utbildning till hösten, för jag satsar verkligen på att ta examen 2016 å jag hoppas att det blir så nu..;)
Sen får allt annat komma efteråt..
Kan int göra mer än vad jag redan gör tyvärr. Jag kämpar på och gör mitt bästa och försöker verkligen göra mitt bästa.
Kan int göra med än de faktiskt..

Har bra stöd och vänner som stöttar mig i denna process. Jag är så tacksam för detta...Jag älskar verkligen er..
Ni är guld värda... Jag vet inte vad jag skulle göra utan er faktiskt...
Men de kommer nog att gå bra så länge man int stressar allt för mycket.. 

 

Jag lovar att uppdatera er om hur det går i skolan och hur det går med jobbet...
Jag hoppas att det blir som jag vill nu bara å att jag verkligen kan kombinera detta...

Näe, dags å försöka att peta i mig lit mat å se om den stannar kvar...
Pöss pöss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards