Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av swedenbitch - 13 augusti 2014 11:49

Idag har jag varit mamma i 4 veckor :) Tiden går så himla fort... 
De känns som det var 1 vecka sedan man kom hem från bb med lille knodden å han e redan 4 veckor gammal :D

Vart tar tiden vägen egentligen??? 
Passar på att stöka runt hemma lit när han sover men oftast sitter man å e nära han <3

Det är en kärlek som inte går att beskriva <3

Det kommer att vara för evigt å ännu längre...
Mammas pojke <3


Idag blir de å förbereda inför imorgon då det är dags för en tur till Gävle. 

Resten av veckan blir det lugnt. Ska städa å fixa å dona till farmor/svärmor kommer upp nästa vecka. 

Sen är det dags för oss att åka ner till Skåne å träffa hela släkten kusiner å fastrar :)


Kommer inte vara hemma när jag fyller, vilket kan vara skönt. Får väl försöka hitta på något när jag kommer hem, om jag orkar...

Men men, ska fira med familjen innan vi åker i alla fall :)

Han e den underbaraste man kan ha i sitt liv. Han e den goaste å snällaste lillepojk som finns :)
Jag älskar han av hela mitt hjärta oh själ. Mammas kärlek <3 


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards