Alla inlägg den 5 juni 2014

Av swedenbitch - 5 juni 2014 09:50

Och jag har en bra dag :)
Känner stor och tjock, men samtidigt känner jag mig vacker och attraktiv :)
Det är inte ofta som jag känner så, men just idag gör jag det. 
Jag känner att orken är med mig idag och att jag klarar av mer än vad egentligen ska...
Måste tänka på att ta de lugnt och försöka lugna ner mig lite.
Jag försöker att inte göra allt för mycket som jag inte orkar med, men det är inte lätt att bara sluta göra saker som man har kunnat tidigare...
Men det går sakta framåt och jag bär inte tungt och jag vilar när jag känner att behöver det.


Jag har ju världens bästa sambo som ställer upp och gör de mesta hemma, så jag får skuldkänslor ibland faktiskt..
Men jag vet att han vill mitt bästa och vill att jag å lillen ska må bra och ha det bra..

Jag älskar verkligen honom. 
Ibland kan jag komma på mig själv sitta och tänka på hur mitt liv har förändrats sedan jag träffade honom...


Vi kommer att få en stor förändring i våra liv om ca 2 månader då våran lilla son kommer till världen :)
Tyck jag är tjatig, men jag trodde inte jag skulle få barn elr att jag kunde få barn för den delen. 
Jag älskar mitt liv, jag älskar min sambo och jag älskar våran son <3

Jag har massa kärlek att ge och ju mer jag ger, desto mer får jag tillbaka :)

Näe, dags å fixa lit hemma innan det är dags för lit lunch...
Puss

Av swedenbitch - 5 juni 2014 09:50

Och jag har en bra dag :)
Känner stor och tjock, men samtidigt känner jag mig vacker och attraktiv :)
Det är inte ofta som jag känner så, men just idag gör jag det. 
Jag känner att orken är med mig idag och att jag klarar av mer än vad egentligen ska...
Måste tänka på att ta de lugnt och försöka lugna ner mig lite.
Jag försöker att inte göra allt för mycket som jag inte orkar med, men det är inte lätt att bara sluta göra saker som man har kunnat tidigare...
Men det går sakta framåt och jag bär inte tungt och jag vilar när jag känner att behöver det.


Jag har ju världens bästa sambo som ställer upp och gör de mesta hemma, så jag får skuldkänslor ibland faktiskt..
Men jag vet att han vill mitt bästa och vill att jag å lillen ska må bra och ha det bra..

Jag älskar verkligen honom. 
Ibland kan jag komma på mig själv sitta och tänka på hur mitt liv har förändrats sedan jag träffade honom...


Vi kommer att få en stor förändring i våra liv om ca 2 månader då våran lilla son kommer till världen :)
Tyck jag är tjatig, men jag trodde inte jag skulle få barn elr att jag kunde få barn för den delen. 
Jag älskar mitt liv, jag älskar min sambo och jag älskar våran son <3

Jag har massa kärlek att ge och ju mer jag ger, desto mer får jag tillbaka :)

Näe, dags å fixa lit hemma innan det är dags för lit lunch...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards