Alla inlägg den 30 januari 2017

Av swedenbitch - 30 januari 2017 23:18

Denna depression tog hårdare än vad som var väntat :-( Det gör de int lättare att man ska försöka va gla å trevlig heller :-/

Förra veckan började på de absolut sämsta sättet någonsin :-( Minsta sonen fick svårt med andningen så de blev en sväng ner till barnakuten i Gävle. Inskrivna på barn där det konstaterades att han hade ett positivt RS virus :-( Blev klar till onsdag eftermiddag då de tyckte han var så pass bra så vi kunde åka hem.

Sen på lördan va de dags för pappas födelsedag å tillika äldsta sonens namnsdag <3 Tände ljus på graven och pratade lit i min tystnad. Saknar han nå enormt mycket :'(

Idag har jag träffat min samtalskontakt och pratat lite. Hon sa att jag börjar visa tecken på utmattning och de va int så roligt att höra :-/ Hon frågade även om vi fått intyget för sonen och om vi skickat in det. Berättade för henne hur de låg till.

Så på fredag är det dags för ett möte me förskolechefen på sonens förskola och fr.o.m Måndag kommer han att få mertid på dagis :-) Vilket är kanon för honom :-)

Så då va dagens gnäll inlägg skriver...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards