Alla inlägg den 29 maj 2016

Av swedenbitch - 29 maj 2016 08:52

OM ni har läst mina tidigare inlägg så har jag kommit ut med att jag väntar barn igen <3
Är i slutet på v. 14 nu å imorrn är det v. 15 :D

Det går sakta men säkert framåt.

De första veckorna gick sakta men nu går det fortare..
Imorgon är det även dags å gå in i den andra trimestern <3
Å dessutom så e det 5 veckor kvar innan det är dags för RUL också :D
Det ska bli väldigt spännande så se den lille som ligger i magen å sprattlar å har sig <3

 

BB är redan bestämt å samma sak vem som ska ta hand om sonen när det väl är dags å åka in ;)

Så allt e redan ordnat med det.
Mycke å planera innan man åker in när den dagen väl kommer..
Är beräknad till den 27 november, men det kan ändras efter RUL som är den 7 juli :D

 

Annars mår vi bra, förutom att sonen är lite dålig i magen :(
Fått i sig något som hans mage inte riktigt vill ha :(
Men han e pigg ändå :) Får se hur dagen blir om de e samma fortfarande eller om det kanske är över nu.
Blir hemma från dagis imorgon, just för att vara säker på att det inte magsjuka på g.

 

I fredags åkte vi hem till mormor och morfar B <3
Sov där över natten, då jag skulle jobba.
Å igår firade vi mors dag med mamma, å mina systrar <3
Idag är det morsdag så idag ska vi fira lite hemma istället <3

Trodde inte att jag skulle få uppleva morsdag själv faktiskt :/
Trodde inte att jag kunde få barn, men jag har ett levande bevis på att det

och även en liten till på gång <3

 

Jobbar å slitet på nätterna ;)
Elr sliter vette tusan hehe

Får köra bil å de är något jag gillar verkligen :D
Inväntar även besked ang en praktik som ja ev ska ha de veckor jag är ledig,

men får se om de blir av.

Näe, dags å påbörja dagen lite smått å sen blir det å åka till parken en sväng å kolla lite

då det är marknad i stan idag :)

Ha de bäst alla underbara läsare :)
Puss

 

P.s Bilder på graviditeten kommer att komma i senare inlägg så ni också får följa utvecklingen ;)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards