Alla inlägg den 6 mars 2016

Av swedenbitch - 6 mars 2016 18:42

Vart en sväng till akuten med sonen idag :-( Han har haft feber sedan i onsdags kväll så nu kände man att de va dags å uppsöka läkare...

Väl där kollade de tempen, å så klart va han feberfri men alvedon hade han ju fått någon timme innan så, de va int så konstigt tyckte de..
De kollade snabb sänkan å ingen infektion enligt den i alla fall....

Sen en träff me läkarn å ja förklarade hur de hade varit. Att han hade feber som låg på mellan 39 - 40 grader.. Att han verkar ha ont å då speciellt i öronen. Så han skrev ut pensillin för akut öroninflammation. Så detta ska ges 3 gånger om dagen i 5 dagar...

Så inge dagis för sonen nästa vecka, utan de blir mamma mys hela veckan lång <3

Å hoppas på att penicillinet hjälper...

Puss

Av swedenbitch - 6 mars 2016 09:20

Idag saknar jag dig så oerhört mycket, så de gör ont ända in i hjärtat å själen :-(

Jag vet att du aldrig kommer tillbaka till mig oavsett hur mycket jag än vill å önskar :'(

Du försvann ur mitt liv så fort. Jag hann inte säga hej då :-( Jag minns fortfarande vårat sista samtal, när vi sågs sist..

Vrf lärade du lämnade du mig?? Vrf kunde det inte vara tvärtom för :'(
Du fanns alltid där för mig. Oavsett vad jag än hade gjort så fanns du där...

Kommer och hälsar på dig snart och pratar lit me dig <3
Älskad å saknad för alltid <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards