Alla inlägg den 1 mars 2016

Av swedenbitch - 1 mars 2016 08:35

E extremt dålig på att uppdatera bloggen, så de e skamligt :(
Fy skäms på mig alltså, men ska försöka att blogga lit varje dag, men det kommer nog kanske inte ritkigt bli som förut, men ska försöka i alla fall :)

 

Det är konstigt att man blir piggare så fort man går in i mars månad å det är börjar närma sig våren och sommaren, ja som int ens gillar sommaren ;) Men jag vet att de finns många som älskar sommaren :P
Å de är väl tur de hehe

 

Igår fick jag ett svar på ett meddelande som jag inte trodde att jag skulle få :) Men det var kul att personen svarade :) Ibland blir man förvånad å de e ju tur de ;)
Idag blir det en lugn dag. Sonen på dagis å ska vara där en stund innan det är dags för att hämta honom å ha mys resten av dagen ;)

En promnad står på schemat å sen blir de mys resten av tiden <3

 

Å snart så kommer sonens farmor upp också :D Då blir de en masas kuligheter :D
Åka till Valbo en sväng, å sen ska vi allihopa åka till mormor å morfar B å fira maken som fyller <3

 

Resten av månadens bravader kommer i olika inlägg, så ni får väl hålla koll å hålla er uppdaterade ;)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards