Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

Usel på att uppdatera bloggen....

Av swedenbitch - 23 januari 2016 21:07

Är jättedålig på att uppdatera bloggen, men det är så mycke annat som ska hinnas med just nu så man hinner int riktigt med den...
Just nu har jag en liten stund så jag passar på att uppdatera den, ska försöka bli bättre, men lovar inget..

Var till Gävle igår och mätte ut nya inneskor åt sonen, då de gamla börjar bli lite för små nu.
I torsdags var vi förbi Ljusdal en sväng å kollade vart maken skulle jobba.. Å så att han hittar dit när han int ska åka bil.
Helgen blir fortsatt lugn, då en annan inte e så himla pigg..
Funderar på om de e nå skit på gång, förkylning elr nått annat som inte riktigt e bra..
Trött konstans men sover som en kung på nätterna.. Men men, får hoppas på att de blir bättre.
Intervju på måndag i Söderhamn å sen kommer en tid till Af på mailen också...
Då de börjar bli dags att uppdatera dem lit också.


Kommer försöka att hitta ett 7 - 16 jobb, då de inte fungerar med sonens dagis om jag skulle jobba kväll. Då mannen kommer att jobba till 19 som längst och sen pendla från Ljusdal. Ska även ta upp de me af å se vad de säger, för de går inte att lösa på annat sätt...
Visst, de finns natt/dag dagis här, men de känns int riktigt okej när han är så liten :/
Men de kommer nog att lösa sig med tiden förhoppnignsvis...

Liten håller på å får sina kindtänder nu å de e väldigt jobbigt för honom :( Väldigt ledsen å svälld i tandköttet just nu. Så vi hoppas på att de kommer snart, så han slipper ha så ont. De gör verkligen ont i mamma hjärtat när man ser sin son lida :'(


Nästa vecka är det pappas födelsedag, men vi kommer åka ner till graven på helgen å skotta fram lyktan och dona lite. Sen när det börjar bli vår så e det dags å göra snyggt vid graven också. Plantera lite nytt å lägga dit ny jord..

Nu har jag inte mer för stunden, men tror de blev ett långt inlägg denna gång.
Kompenserar för de gånger jag missar ;)

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards