Alla inlägg den 14 december 2015

Av swedenbitch - 14 december 2015 09:28

Nu är det 1 vecka kvar innan svärmor och sonens farmor kommer upp :D

Denna vecka har vi några måsten med, med start idag...
Sen e det onsdag och sen på fredag, så de e nått nästan varje dag.. Men det gör inget, så jag har inget emot att ha fullt upp, så länge det är hanterbart.


Nästa vecka är det julafton... Denna månad har gått oerhört fort...
Så jag hoppas att det kommer lite snö till julafton faktiskt. För nu e det lite tråkigt med gröna gräsmattor. Vill gärna ha en vit jul.
Men den kommer nog när den kommer...

Städat å stökar rundor i lägenheten i helgen, så nu e det rent och snyggt här...
Ska städa en gång till innan det är jul å så ska granen kläs och fixas å donas innan de mamma (mormor) och B (morfar B) kommer å farmor såklart....


Å nästa vecka e det lite som händer med, ska handlas lite å donas då med...
Men inga möten elr annat som sker faktiskt...
Ska snart ta å göra mig iordning för att bege mig ner på dagens måste...

Hoppas på bra besked så får man utgå från det sen...


Näe, dags för lite frukost å göra sig iordning innan avfärd ner emot stan...

Puss


Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards