Alla inlägg den 24 september 2015

Av swedenbitch - 24 september 2015 21:48

Idag va de dags för utbildning och lite annat :-) Sen iväg å handla lite.

Men om vi börjar från början. De ringde till mig idag och frågade om jag kunde jobba på söndag. Jag svarade självklart ja.
Väl på affärn så ringer de igen å erbjudet ett kortvik vilket jag självklart tackar ja till :-)

Sen började de bli krångligt. Måste kolla över vilka dagar jag skulle ha jobbat å ta bort dem. Sen ringa tillbaka till jobbet för att meddela vilka dagar som måste bort å vilka dagar som jag fortfarande kan jobba. Så de kommer bli 2 väldigt intensiva veckor.

Skulle ha börjat imorgon men förklarade att det inte gick och de va inga problem :-) Så på lördag börjar jag och avslutar mitt vik den 11 oktober. Så nu vet jag vad jag ska göra i två veckor framåt :-)

Å på de ska man plugga å fixa allt annat. Af ska ha sitt papper så möte med chefen någon dag också å få de underskrivet. Har fått sista dagen flyttad till den 15 vilket var snällt.

Imorgon är det sjukhuset som gäller med sonen. Hämta nya skenan som denna gång består i två benskenor, vilket kommer nog att fungera bättre än de förra...

Men nu blir de sänga tro ja. Upp tidigt imorrn...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards