Alla inlägg den 9 september 2015

Av swedenbitch - 9 september 2015 18:27

Imorgon är det äntligen dags :D Så nu hoppas jag verkligen att de kommer att gå smidigt å bra detta å att jag är klar inom en snar framtid :)
Det hade varit underbart å vara klar innan jul så man kunde åka ner till Skåne sova en natt å ta me svärmor upp :)
Det hade varit nice :D
Men det får vi se hur de går med det. Får hoppas att jag inte behöver köra så himla mycket, då jag redan har kört sedan tidigare å att jag kan vissa saker redan. 


De jag är mest bekymrad över är att läsa :/ Har inget läshuvve alls längre.. De känns liksom som om de går in i huvvet men försvinner som en fisblink sen...
Men det ska nog gå å lösa de med. Får jag hoppas i alla fall..

Inget jobb igår eller imorgon då vi troligtvis har åkt på någon variant av magsjuka här :( INge vidare alls, men de e bara å kämpa på å hoppas på att de släpper imorgon elr på fredag...

Men de kan int alltid bli som man vill..
Ska försöka att fixa detta nu så jag blir klar så fort jag kan å så att jag verkligen får detta i julklapp å kan ge det till min familj i julklapp om inte annat <3


Näe, lite film innan det är dags å mysa ner sig i sängen <3
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards