Alla inlägg den 6 september 2015

Av swedenbitch - 6 september 2015 08:40

Då e jag en dag närmare innan det är dags att skriva in sig :)
Det kommer att bli så himla skönt att få det gjort å sen sätta igång å nå sitt mål :D 
Det är inte alla förunnat och inte alla som får hjälp heller..
Jag är så tacksam för den hjälp jag har fått å kommer att fixa detta fortare än vad jag tror :)
Men målet är att vara klar till jul/nyår, för de hade varit en perfekt julklapp :)

Ska dessutom börja lägga undan lite till en liten present till familjen. Eller liten är den inte heller, men det är bra å ha :)
Så blir å ta med en vän å kolla på detta sen när det väl blir dags. Jag hoppas att vi kan ha en till jul så jag kan visa min familj vad jag har skaffat till dem <3 

Jobbat nu sedan i torsdags, å ska även ut å jobba idag :) Det är bara 4 h men det är 4 viktiga timmar för mig.
Jag är oerhört tacksam för chansen jag fått å kommer att ta vara på den också.

Liten har sovit oerhört bra i natt. Jämfört med natten innan :/ Då sov han inte alls bra. Vaken nästan hela natten å stökade runt, men inte i natt. Hoppas att de blir lika inatt.
Imorgon är det dags för ett besök på ortopeden och hoppas på att vi kan få andra skor. Då de han har idag, inte alls fungerar längre. Han sover knappt på nätterna, så det blir jobbigt för oss alla.
Men får vi andra så tror jag att de kan bli ändring på det med. 


Nu blir de å förbereda lite inför besöket som kommer idag :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards