Alla inlägg den 4 september 2015

Av swedenbitch - 4 september 2015 13:48

Då e det dags för en annan att bege sig iväg snart :)
Det känns konstigt att jobba dag, då jag har jobbat natt hela sommaren, men det är inga problem..
Ganska skönt om inte annat..
Får mer tid med familjen och kan vara hemma på kvällarna om det är så :)
Inte sova på dagarna utan man e med på ett annat sätt...

Har lämnat in mina diplom på testerna som jag skulle göra så nu e det bara utbildningen kvar. 

Å nästa vecka sätter en annan gång me roligheter :D Det kommer att kännas så himla skönt när det är klart :)
Då blir de å leta efter en bil så man har något att frakta arselet i ;)
Sen blir de garanterat mer jobb också.

Har även ansökt om ny dagisplats för sonen, då där han går nu, ligger lite långt bort. 


Ska jobba helgen helgen å har några pass nästa vecka å veckan efter det också, så nog kommer jag att få jobba allt. 
De ringde tidigare idag å fråga om jag kunde gå ut å jobba ikväll, å visst kunde ja de :) Ska jobba på samma ställe som jag jobbade natt i somras ;)
Så de ska bli spännande :)

Näe, dags å förbereda sig inför ett kvällspass...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards