Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av swedenbitch - 31 augusti 2015 22:29

Idag kom samtalet jag väntat på.
Å positivt besked blev det också. Så nu kör vi igång...

Nästa vecka gäller det. Då e det dags. Ska bli grymt å börja å avsluta me ett leende :-)
Om allt nu går som jag vill, så ska de vara fixat å klart innan jul :-)
Det hade int varit helt fel faktiskt. Så nu e de bara å hoppas å hålla tummarna att de går vägen.

Sonen har varit hemma från dagis idag. Blir hemma imorrn med. Bättre å vara på den säkra sidan. Dagis på onsdag istället för honom.

Jobb ev på torsdag. Då blir de intro på Hamrelund i stan så man har de gjort. Sen e de bara å jobba på :-)
Ringa lit imorrn å fixa å dona.

Nu blir de sänga då ja känner mig int riktigt pigg :-/ Min tur å bli förkyld nu kanske.. Hoppas inte...
Ork int me å va förkyld :-(

Ha de bäst alla läsare.
Tack för att ni tar er en titt på bloggen :-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards