Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av swedenbitch - 27 augusti 2015 19:09

Då har jag varit på mitt möte :) 
De gick kanonbra :D Så nu e det bara resten kvar, elr de e bara väntan kvar ;)
Har även ringt samtalen jag skulle å dessutom så inväntar jag besked från ett håll som jag hoppas på ska bli positivt i alla fall..

På måndag är det dags å jobba igen :) Då e det intro på ett nytt ställe. Jobbar delad tur, 7 - 13 och sen 16 - 21
Så då får man in både morgonrutinen och kvällsrutinen på samma gång ;)

Sen är det bara å hoppas på att man får jobba som bara den..
E nu timmis på vikariepoolen/bemanningen i Bollnäs :)
Så det känns väldigt skönt att äntligen tagit steget dit å hoppas på att de behöver mig också.


Ska även göra lite tester inför jobbet med, men de kommer jag att klara av galant :D
Så imorgon är det dags å lägga in sig för de dagar man kan jobba å sen hoppas på att de ringer till en också :)

Våran lilla sjukling är på bättringsvägen <3 Ingen feber idag, men väldigt rosslig å hostig å snuvig fortfarande.
Så det var bara å gå ner till apoteket å inhandla nässpray, alvedon å lite annat som e bra å ha till honom <3


Helgen kommer att spenderas hemma me å försöka kurera liten å se till så han kommer iväg till dagis nästa vecka :)

Näe, lite teve å ev en film innan det är dags å slänga sig i sänga....

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards