Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av swedenbitch - 26 augusti 2015 17:11

Då har vi en liten påg som inte är så kry :( Fick vaccinationsputan i måndags å efter det fick han då feber igår och sen en förkylning me hosta idag :( 
Det är jobbigt när ens barn är sjuka...
Man känner sig väldigt maktlös och vet inte riktigt hur man ska lindra mer än att ge honom alvedon...
Är med honom nästa hela tiden, förutom när jag e på toa ;)
För där vill ja då vara ifred hehe


Natten var tuff, då han vaknade flera gånger å skrek, men det var febertoppar som kom å de e inge kul när de kommer på en sådan liten kille <3

Så denna vecka blir de inge dagen för heffe...
Han får vara hemma å mysa me mamma å pappa istället :) <3


Imorgon e det dags för ett litet besök på resursen i stan för information som timvikarie :D
Det kommer att bli spännande å sen så ska jag försöka fixa en sak på 180 dagar också :/ 
Men det kommer nog att gå bra. Får se till att fixa de väldigt fort, så jag e klar med det innan jul så man åtminstone får jobba mer :D

Men det kommer jag att fixa så de e nog inga problem :)
Tur man tror på sig själv i den frågan i alla fall ;)

Näe, dags å mysa lite å försöka få en liten sjukling å somna om några timmar...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards