Alla inlägg under juni 2015

Av swedenbitch - 8 juni 2015 20:40

Då e det dags att ha det första arbetspasset elr introduktionen på jobbet :) 
Då jag börjar jobba på söndag den 21:a...
Börjar bli lite nervös men ändå förväntans full. Ska bli spännande å jobba lite å se hur det går ;)
Har fått tre intronätter så det känns väldigt skönt, då jag inte har jobbat inom vården på ca 4 år ;)

Så nu får man chansen att friska upp minnet lite :)

Planerna inför sonen 1 års dag går framåt. Inbjudningskorten är utskickade å vi inväntar svar bara :D
Så de ska bli spännande å se hur många som kommer. Vet några som kommer redan å några som inte kommer...

Men de tar vi igen senare :)


Har även bestämt mig för att göra högskoleprovet i höst, så de ska göras i oktober, å även söka in till högskolan igen för å se om man har en chans att komma in. Har nu bestämt mig för att läsa färdigt mina sista kurser å ta min examen, så jag hoppas att det går vägen nu...
Annars får man se vad som händer...


Men men, ska göra ett försök i alla fall å se hur det går, så i sommar blir de å plugga matte om de är lugnt på jobbet å försöka göra det så ofta jag kan när jag är ledig också, men min lediga tid kommer att spenderas med familjen å alla roliga aktiviteter som vi har planerat :D

Nu inväntar vi tid till ortopeden för att byta gipset vilket kommer att ske nästa vecka någon gång, å han ska även bli omgipsad då, så han kommer ha gips i totalt 4 veckor å de e pga att läkningstiden är längre på denna operation än den han har gjort...
Så vi får hoppas att det är slut på detta sen...


Näe dags för lite mys i soffan innan man ska hoppa ner i sänga å försöka sova lit inatt..
Puss

Av swedenbitch - 3 juni 2015 10:09

Men det har varit några hektiska å jobbiga dagar.

Har bland annat spenderat två dagar på sjukhuset med sonen. I måndags var det dags för inskrivning på ortopeden å sen vidare till barnavd för inskrivning där. Sen träffa narkosläkaren inför operationen som skedde igår.

Sen tillbaka till barnavd. En lekterapeut där ordnade så vi fick sova på sjukhuset istället för att åka hem vilket var underbart. Han fick bada å sova i sjukhuskläder.
Så igår var det dags för hans andra hälseneoperation.

Bada först å sen nålsättning. Vilket inte var en höjdare då de lärade hålla fast honom. Mammas lilla hjärta <3
Operationen gick bra i alla fall, fast läkarn lärade göra lite mer än vad som var tanken från början.
Vi låg på uppvaket hela tiden från kl. 10 till halv 5 :-)
Sen kom ortopedteknikern å fixade till gipset lite å efter det var det dags att gå upp på barnavd, äta lite å gå sen gå hem :-)

Så nu e vi hemma å ska till ortopeden igen om 2 veckor för att byta gipset och ta stygnen :-)

Blir en mysdag hemma idag <3 Med massa film och bara mys <3

Puss

P.s Idag är det World Clubfoot day <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards