Alla inlägg den 29 juni 2015

Av swedenbitch - 29 juni 2015 18:02

Sen är det dags att ta en tur ner Gävle å ta sista gipset :D
Det ska bli så underbart skönt att slippa det :) Blir ett långt bad på kvällen å lite leksaker åt sonen som han kan ha i badet :D

Imorgon är det också sista dagen att svara på inbjudan till kalaset. Så vi får se vilka som svarar å vilka som skiter i det helt...
En vet jag med stor säkerhet kommer inte att komma å det kommer även vara den personen som inte kommer att finnas kvar i mitt å min familjs liv längre. Det är något som sonen får ta ställning till senare i livet om han vill kontakta personen eller inte.. Han kommer att får reda på vem personen är och vad han är till honom...
Men det är över från min sida när det gäller våran relation i allafall.
Man orkar med ett visst tag i alla fall, men sen är det stopp...


Lugn dag å jag är ledig till fredagnatt, då det är dags att jobba igen :)
Saknar att jobba lite nu faktiskt. Det riktigt roligt att vara där och jag trivs väldigt bra, så jag får hoppas på att jag får fortsätta i höst :)
Ska även fortsätta med matten lite då det är dags för högskoleprovet i oktober å innan dess ska jag ansöka till högskolan å se om jag kommer inte...

Näe, dags å slöa framför teven innan det är dags för sonen att sova lite...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards