Alla inlägg den 19 juni 2015

Av swedenbitch - 19 juni 2015 09:02

Då har jag gjort mina 3 intronätter på jobbet :) Å på söndagkväll börjar jag jobba...
Lite nervöst men det kommer nog att gå bra. 

Dessa tre nätter som jag gick intro gick väldigt bra. Kändes bra i alla fall, men gud vad jag var trött. 

Nu e jag ledig fram till söndag kväll då det är dags igen...


I onsdags var det dags att åka till ortopeden för att byta gipset som hade haft i 2 veckor...
Struligt eftersom vi inte fick någon tid så vi fick ringa å bråka med dem.
Aldrig varit strul tidigare å så får vi en tid på eftermiddan. De hade haft 2 veckor på sig att fixa en förmiddagstid åt oss, men inte då.

Gipset är bytt å stygnen är borta :) Läkarn var väldigt nöjd med resultatet och med läkningen också.


Nästa gång är det dags att ta gipset helt å sen är det dags för skor :D Han ska få inneskor som han ska ha på dagen och skor med skena på natten. Skorna som han har på dagen är till för att hålla fötterna på plats så att de inte går tillbaka till ursprungsläget. Dessa skor kommer han ha så länge han behöver. Skorna med skenan kommer han att ha fram till ca 4 - 5 års ålder.

Sen är det bra :)
Så nu hoppas jag (och min man såklart) att det är slut på operationer på fötterna så att han slipper vara gipsad längre. Det har varit en resa detta. Kommer att göra en sammanfattning av sonens första år nästa månad <3 Då kommer det att bli lättare att se hur länge han varit gipsad och hur hans start i livet har sett ut....


Nu blir de å stöka lite hemma å se om det blir att vi åker iväg idag eller om vi får besök :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards