Alla inlägg den 1 maj 2015

Av swedenbitch - 1 maj 2015 15:21

Idag känner jag mig riktigt duktig :)
Har städat å donat hela dagen, sen ner på affärn för att handla lite för att kunna baka :D
Blir kanelbullar å kärleksmums :D
Bullarna är på jäsning innan det är dags för ugnen ;)

Tvättade å donade igår så de e klart i alla fall. Hade en överfull tvättkorg, då det är svårt att tvättid när det är 3 hus som delar på samma tvättstuga :/ Så vi valde att sätta in en ny, å elektrikerna kom med den i onsdags å rörmokarn var här igår å drog för vatten :D
Lever i en lägenhet med lite extra lyx, tvättmaskin, torktumlare å så diskmaskin :D :D
Det kan inte bli bättre :D

Liten tog sig en långlur på förmiddagen ;) Å sover nu igen efter att ha röjt runt i gåstolen <3 

Sen blir de mat för han å ett litet bad :)
Han har dessutom blivit förtjust i majskrokar :) Så de e blir hans "godis" 

Han äter som en häst å växer så de knakar :D
Ska bli spännande å se vad han väger å hur lång han är den 21 maj då det är dags för BVC.


Snart är det även dags för mig att börja jobba, elr det är 1 ½ månad kvar sen ska jag jobba.
Det kommer att kännas väldigt konstigt att börja igen faktiskt, men det kommer nog att gå bra. Då jag ska jobba natt...
Vilka minnen man har från då man jobbade natt i Sandviken ;) Haha den sommaren alltså haha


Näe, dags å påbörja gräddningen av kanelbullarna :D
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards