Alla inlägg den 26 april 2015

Av swedenbitch - 26 april 2015 22:55

Om man redan vet vad man kommer att få för svar, varför ställer man då frågan?
Är det för att undvika något i framtiden, för att få det bekräftat att det är så, elr är det bara för att man förväntar sig ett annat svar??

Samma sak är det med inbjudningar, man vet redan där med, men ändå så envisas man med att skicka...
Ibland undrar jag om man hoppas mer än vad man behöver, för besvikelsen finns redan där innan. 


Vissa på min sida av släkten vill jag inte ens veta av längre pga vissa anledningar. 

Att en människa kan vända så himla mycket är helt otroligt pga av en annan människa.
Det är som om man inte ens existerar för personen längre, men det är upp till den personen i fråga att göra sitt val,

för jag har gjort mig och tänker inte anstänga mig längre för att ens vara tillmötesgående.


Aha, vad personen gör och inte gör är inte mitt problem och jag tänker inte anstränga mig för att vara trevlig eller snäll emot den heller...

Om något mer roligt kanske ;)
Har fortsatt att planera sonens kalas :)
Börjar bli dags för att skicka inbjudningarna snart, då han fyller år mitt i semester ;)
Så de kan vara bra att vara ute i god tid, så att de hinner planera in hans födelsedag om de vill komma ;)
Kollat på olika saker å köpa till honom när han fyller också.

Han är värd allt som finns <3 Å mer därtill...
Våran lille pojke <3


Lite film innan det är dags för att lägga sig...
Imorgon är det måndag å ny vecka :D


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards