Alla inlägg den 22 april 2015

Av swedenbitch - 22 april 2015 19:04

Idag har jag skrivit på mitt anställningsavtal å fått mitt schema för sommaren. 

Det bästa med schemat var att jag var ledig när sonen fyller 1 år :D <3
Det kunde inte bli bättre :)
Jobbar till 7 morgonen innan han fyller, så det blir perfekt :D
Då kan man förbereda hans kalas dagen innan å fixa det sista som behöver fixas :)

Ja, jag kommer jobba natt i sommar. Börjar 21 och slutar 7 morgonen efter :)
Men jag tycker om att jobba natt faktiskt. Har inget emot det alls. Jobbar hellre natt om jag ska jobba inom vården än å jobba dag.
Sonen ska dessutom börja på dagis den 3 augusti och då blir det maken som får skola in honom, så de kommer ha mysigt i sommar tillsammans :)
Medans mamma sover, så får de ha lite pappa son mys på dagarna :)

Händer inte så mycket annars här.
Tar det mest lugnt på dagarna å försöker förbereda kalaset. 
Ska fixa inbjudningskorten å så ska de skickas ut. Så det är lite att pyssla med :)
Håller på med mina projekt också, så nog finns de att göra allt..
Går på promenader ca 1 gång per dag å det är väldigt skönt väder ute nu, så det är mysigt.
Ska försöka oss ut på en picknick så fort det är bra väder ute :)
Gå ut på en långpromenad hela familjen <3


Näe, nu blir de lite film å mys innan sängen kallar om några timmar :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards