Alla inlägg den 2 april 2015

Av swedenbitch - 2 april 2015 06:37

Å det är snart klart med uppackningen av sakerna :)
Mest lite småplock kvar å lite kartonger som ska ner i förrådet m.m

Sovrummet, köket, vardagsrummet å hallen är klara :D
Det är bara sonens rum som är kvar just nu. Det kommer att tas idag alt i helgen.
Men först ska vi på BVC å sen har jag ett möte som jag ska gå på också innan det är dags att plocka där ;)


Har en morgonpigg son dessutom ;) Han tycker det är okej att kliva upp allt mellan halv 6 och 7 varje morgon...
Jag tycker det är mindre kul att kliva upp den tiden, men vi får en mysig stund tillsammans på morgonen han å jag <3


Ska dessutom sätta in både tvättmaskin och torktumlare i lägenheten nu, då det är smidigare att när man har småbarn fatiskt ;)

Hade tvättmaskin i förra lägenheten å den var guldvärd..

Näe nu blir de lit frukost å sen blir de nog å se om sonen ska sova lit till ;)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards